I. REKLAMACJE
- Sklep dostarcza swoje produkty bez wad.
- Wszelkie występujące problemy techniczne, nieprawidłowości w działaniu sklepu bądź zakupionych produktów powinny być zgłaszane w formularzu kontaktowym https://dj-extensions.pl/wsparcie/pomoc-techniczna , bądź poprzez adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Zgłoszenia mogą być przesyłane przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, ale rozpatrywane będą w godzinach pracy biura Sklepu, tzn. od 9 do 17 w dni robocze.
- Termin na rozpatrzenie zgłoszenia wynosi 3 dni robocze od momentu uzyskania dostępu do serwisu Klienta o którym mowa w pkt. 7.
- W przypadku, gdy zakupiony produkt nie działa zgodnie z opisem, Klient powinien ponownie pobrać paczkę logując się na własne Konto klienta i wybierając produkt do pobrania z listy zakupionych produktów.
- Jeżeli ponowne pobranie produktu nie rozwiąże problemu powinien on zostać zgłoszony w trybie wskazanym w punkcie 2.
- Błąd zostanie sprawdzony przez dział serwisowy Sklepu. W celu weryfikacji i naprawy błędu Klient powinien zapewnić dostęp do swojego serwisu, w szczególności: do panelu administracyjnego Joomla!, dostęp FTP, dostęp do bazy danych, albo dostęp do panelu kontrolnego (Cpanel) swojego konta hostingowego. Klient powinien również zapewnić dostęp do serwera.
- Po zapewnieniu dostępu opisanego w pkt 7 błąd zostanie naprawiony lub dział serwisu wyśle rekomendacje dotyczące działań wymaganych po stronie Klienta lub administratora serwera w celu usunięcia błędu.
- Jeżeli produkt po ponownym pobraniu nadal nie działa poprawnie, system teleinformatyczny Klienta wraz ze sprzętem komputerowym jak i oprogramowaniem spełniają wszystkie wymagania do pracy z Joomla! lub WordPress wymienione w pkt II.3 oraz wymienione w opisie produktu, a procedura serwisowa opisana w punktach 2-8 niniejszego działu nie usunęła błędu nastąpi zwrot kosztów zakupu zgodnie z zasadami z opisanymi w dziale X niniejszego regulaminu.
II. ODSTĄPIENIE OD UMOWY / REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA
- Klient będący Konsumentem, który nabył produkt, za wyjątkiem sytuacji przewidzianych w pkt 3 ma prawo bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów odstąpić od umowy sprzedaży produktów zakupionych w Sklepie w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy. W celu skorzystania z prawa do rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od umowy należy wysłać oświadczenie.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w każdy możliwy sposób, tak aby Sklep mógł zapoznać się z jego treścią. W szczególności oświadczenie może zostać przesłane za pośrednictwem Poczty (lub innego operatora pocztowego) na adres: Indico S.C. ul.Przyjaźni 9, 84-215 Gowino, może zostać na piśmie złożone w siedzibie Sklepu pod tym samym adresem lub wysłane w formie elektronicznej na adres:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Prawo rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, jeżeli pobieranie zakupionego produktu rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- W przypadku rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od umowy przed rozpoczęciem pobierania zakupionego produktu, jeżeli odstąpienie nastąpiło w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy, Sklep dokona zwrotu wpłaconych środków zgodnie z zasadami opisanymi w dziale X. ZWROT NALEŻNOŚCI.
III. ZWROT NALEŻNOŚCI
- Zwrot należności za zakupiony produkt następuje jeżeli zaistnieje jedna z podanych niżej przyczyn:
- Rezygnacja z zamówienia i odstąpienie od umowy przez Klienta zgodnie z zasadami opisanym w dziale IX.ODSTĄPIENIE OD UMOWY / REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA
- Uznanie reklamacji zgodnie z procedurą reklamacyjną i brak możliwości naprawy uszkodzonego produktu lub wymiany na nowy.
- Zwrot nastąpi nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych w taki sam sposób w jaki nastąpiła zapłata za produkt: jeżeli zapłata nastąpiła poprzez serwis Paypal należność zostanie zwrócona na konto Paypal jeżeli płatność nastąpiła poprzez przelew bankowy lub przy pomocy serwisu przelewy24 należność zostanie zwrócona na rachunek bankowy z którego dokonano płatności
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu lub jego opóźnienie jeżeli było ono wynikiem przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych lub numeru rachunku bankowego.
IV. MOŻLIWE POWODY ODMOWY ZWROTU
DJ-Extensions zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu, jeśli zostaną wykryte jakiekolwiek próby nadużycia dot. polityki zwrotu pieniędzy.
- Zwrot pieniędzy nie przysługuje po upływie 14 dni od daty zakupu.
- Kwota zwrotu jest równa zapłaconej kwocie za produkt.
- Zwrot nie dotyczy odnowień produktów.
- Zwrot dotyczy tylko płatności dokonanych przy użyciu systemu płatności na stronie dj-extensions.pl
- Zwrot nie przysługuje w przypadku wykonania usługi instalacyjnej (ani zwrotu produktu i opłaty instalacyjnej).
- Refundacja zostanie odrzucona w przypadkach nadużyć, przy nienaturalnie dużej liczbie pobrań produktów w ciągu 14 dni. Jeśli klient ciągle kupuje produkty i prosi o zwrot pieniędzy za każdym razem, a następnie ponownie rejestruje się przy użyciu innych danych użytkownika i powtarza wspomniany proces. Również klienci, którzy kupują wszystkie szablony w pakiecie, a następnie pobierają wiele produktów i proszą o zwrot pieniędzy, NIE będą kwalifikować się do zwrotu.
- Zwrot nie ma zastosowania, jeśli klient twierdzi, że powodem jego prośby jest problem z produktem, ale odmawia uzyskania pomocy.
- Zwrot nie dotyczy usług niestandardowych, takich jak usługa instalacji demo lub dostosowanie produktu, które zostało już wykonane i zaakceptowane.