Zaloguj

Nowy na DJ-Extensions?

Polityka zwrotów

I. REKLAMACJE

  1. Sklep dostarcza swoje produkty bez wad.
  2. Wszelkie występujące problemy techniczne, nieprawidłowości w działaniu sklepu bądź zakupionych produktów powinny być zgłaszane w formularzu kontaktowym https://dj-extensions.pl/wsparcie/pomoc-techniczna , bądź poprzez adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Zgłoszenia mogą być przesyłane przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, ale rozpatrywane będą w godzinach pracy biura Sklepu, tzn. od 9 do 17 w dni robocze.
  4. Termin na rozpatrzenie zgłoszenia wynosi 3 dni robocze od momentu uzyskania dostępu do serwisu Klienta o którym mowa w pkt. 7.
  5. W przypadku, gdy zakupiony produkt nie działa zgodnie z opisem, Klient powinien ponownie pobrać paczkę logując się na własne Konto klienta i wybierając produkt do pobrania z listy zakupionych produktów.
  6. Jeżeli ponowne pobranie produktu nie rozwiąże problemu powinien on zostać zgłoszony w trybie wskazanym w punkcie 2.
  7. Błąd zostanie sprawdzony przez dział serwisowy Sklepu. W celu weryfikacji i naprawy błędu Klient powinien zapewnić dostęp do swojego serwisu, w szczególności: do panelu administracyjnego Joomla!, dostęp FTP, dostęp do bazy danych, albo dostęp do panelu kontrolnego (Cpanel) swojego konta hostingowego. Klient powinien również zapewnić dostęp do serwera.
  8. Po zapewnieniu dostępu opisanego w pkt 7 błąd zostanie naprawiony lub dział serwisu wyśle rekomendacje dotyczące działań wymaganych po stronie Klienta lub administratora serwera w celu usunięcia błędu.
  9. Jeżeli produkt po ponownym pobraniu nadal nie działa poprawnie, system teleinformatyczny Klienta wraz ze sprzętem komputerowym jak i oprogramowaniem spełniają wszystkie wymagania do pracy z Joomla! lub WordPress wymienione w pkt II.3 oraz wymienione w opisie produktu, a procedura serwisowa opisana w punktach 2-8 niniejszego działu nie usunęła błędu nastąpi zwrot kosztów zakupu zgodnie z zasadami z opisanymi w dziale X niniejszego regulaminu.

II.  ODSTĄPIENIE OD UMOWY / REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA

  1. Klient będący Konsumentem, który nabył produkt, za wyjątkiem sytuacji przewidzianych w pkt 3 ma prawo bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów odstąpić od umowy sprzedaży produktów zakupionych w Sklepie w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy. W celu skorzystania z prawa do rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od umowy należy wysłać oświadczenie. 
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w każdy możliwy sposób, tak aby Sklep mógł zapoznać się z jego treścią. W szczególności oświadczenie może zostać przesłane za pośrednictwem Poczty (lub innego operatora pocztowego) na adres: Indico S.C.  ul.Przyjaźni 9, 84-215 Gowino, może zostać na piśmie złożone w siedzibie Sklepu pod tym samym adresem lub wysłane w formie elektronicznej na adres:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Prawo rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, jeżeli pobieranie zakupionego produktu rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od umowy przed rozpoczęciem pobierania zakupionego produktu, jeżeli odstąpienie nastąpiło w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy, Sklep dokona zwrotu wpłaconych środków zgodnie z zasadami opisanymi w dziale X. ZWROT NALEŻNOŚCI.

III. ZWROT NALEŻNOŚCI

  1. Zwrot należności za zakupiony produkt następuje jeżeli zaistnieje jedna z podanych niżej przyczyn:
    1. Rezygnacja z zamówienia i odstąpienie od umowy przez Klienta zgodnie z zasadami opisanym w dziale IX.ODSTĄPIENIE OD UMOWY / REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA
    2. Uznanie reklamacji zgodnie z procedurą reklamacyjną i brak możliwości naprawy uszkodzonego produktu lub wymiany na nowy.
  2. Zwrot nastąpi nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych w taki sam sposób w jaki nastąpiła zapłata za produkt: jeżeli zapłata nastąpiła poprzez serwis Paypal należność zostanie zwrócona na konto Paypal jeżeli płatność nastąpiła poprzez przelew bankowy lub przy pomocy serwisu przelewy24 należność zostanie zwrócona na rachunek bankowy z którego dokonano płatności
  3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu lub jego opóźnienie jeżeli było ono wynikiem przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych lub numeru rachunku bankowego.

IV. MOŻLIWE POWODY ODMOWY ZWROTU

DJ-Extensions zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu, jeśli zostaną wykryte jakiekolwiek próby nadużycia dot. polityki zwrotu pieniędzy.

  1. Zwrot pieniędzy nie przysługuje po upływie 14 dni od daty zakupu.
  2. Kwota zwrotu jest równa zapłaconej kwocie za produkt.
  3. Zwrot nie dotyczy odnowień produktów.
  4. Zwrot dotyczy tylko płatności dokonanych przy użyciu systemu płatności na stronie dj-extensions.pl
  5. Zwrot nie przysługuje w przypadku wykonania usługi instalacyjnej (ani zwrotu produktu i opłaty instalacyjnej).
  6. Refundacja zostanie odrzucona w przypadkach nadużyć, przy nienaturalnie dużej liczbie pobrań produktów w ciągu 14 dni. Jeśli klient ciągle kupuje produkty i prosi o zwrot pieniędzy za każdym razem, a następnie ponownie rejestruje się przy użyciu innych danych użytkownika i powtarza wspomniany proces. Również klienci, którzy kupują wszystkie szablony w pakiecie, a następnie pobierają wiele produktów i proszą o zwrot pieniędzy, NIE będą kwalifikować się do zwrotu.
  7. Zwrot nie ma zastosowania, jeśli klient twierdzi, że powodem jego prośby jest problem z produktem, ale odmawia uzyskania pomocy.
  8. Zwrot nie dotyczy usług niestandardowych, takich jak usługa instalacji demo lub dostosowanie produktu, które zostało już wykonane i zaakceptowane.
  9. Zwrot nie dotyczy usług hostingowych oraz zakupu domen.
© 2023 DJ-Extensions.com. All rights reserved.